SmartMed

SmartMed

Rozwiązanie Konica Minolta SmartMED umożliwia placówce zarządzanie dokumentacją medyczną poprzez panel sterowania urządzenia wielofunkcyjnego. Dzięki integracji SmartMED z systemem Elektronicznej Dokumentacji Medycznej całościowy proces archiwizacji i obiegu dokumentów można zrealizować za pomocą kilku przycisków na panelu. Umożliwia to szybki dostęp do zintegrowanej bazy danych, w której znajduje się pełna dokumentacja dotycząca procesu leczenia pacjenta i przebytych przez niego badań.

SmartMED wspomaga administrację placówek medycznych w skutecznym obiegu dokumentacji, co niewątpliwie ułatwia pracę pracownikom placówek ochrony zdrowia. Ponadto, obsługa panelu urządzenia jest intuicyjna i nie wymaga żadnych szkoleń dla personelu.

SmartMed

KORZYŚCI Z ROZWIĄZANIA KONICA MINOLTA SMARTMED:
  • Usprawnienie wprowadzania dokumentacji pacjentów do systemów Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
  • Dostęp do bazy danych z poziomu panelu urządzenia wielofunkcyjnego
  • Panel urządzenia zaprojektowany z myślą o użytkownikach końcowych zapewnia intuicyjną obsługę
  • Oszczędność czasu pracowników oraz obsługi pacjentów
  • Szybki dostęp do dokumentacji pacjentów
  • Możliwość szybkiego wprowadzania dokumentów takich jak: skierowania, dowody ubezpieczeń, upoważnienia pacjenta do wydania dokumentacji medycznej, wyniki badań i wiele innych.

SmartMed dla Eskulap

SmartMed dla mMedica

Komentowanie jest wyłączone.