Platforma SafeQ

safeq

YSoft SafeQ to platforma rozwiązań do przepływu zadań. Została zaprojektowana z myślą o organizacjach, które chcą zarządzać usługami drukowania i zwiększyć bezpieczeństwo dokumentów oraz obiektów 2D i 3D, tworząc wydajniejsze cyfrowe przepływy zadań.

Pakiety i moduły oprogramowania YSOFT SAFEQ

Platforma YSoft SafeQ oferuje kompleksowe przepływy zadań zarządzania drukowaniem i przechwytywania dokumentów klasy korporacyjnej w postaci różnych, łatwych we wdrożeniu i użyciu pakietów oprogramowania. Każdy pakiet ma charakter modułowy – organizacje mogą wybrać cały pakiet lub tylko te moduły z pakietu, których potrzebują. Istnieje możliwość dodania kolejnych funkcji z jednego pakietu do drugiego. Niektóre moduły są dla pakietów wspólne. Dodatkowo każdy pakiet korzysta ze spójnej rozproszonej architektury, jednolitych terminali wbudowanych i umożliwiających zarządzanie interfejsami, dzięki czemu używanie różnych modułów i pakietów nie sprawia kłopotu.

Każdy pakiet YSoft SafeQ składa się z programowych modułów, które rozbudowują system o konkretne funkcje. Pakiety tworzą maksymalnie wartościowy zestaw rozwiązań. Firmy mogą wykupić konkretne moduły zawierające aktualnie potrzebne funkcje i dodać kolejne później, według potrzeb. Moduły są podzielone na pakiety: Print Management, Workflow Suite i Enterprise Suite a cztery moduły są wspólne dla wszystkich pakietów.

   Korzyści dla Klienta:

UWIERZYTELNIANIE
  • Ochrona przed nieautoryzowanymi użytkownikami przez zapewnienie bezpiecznego dostępu do urządzeń wielofunkcyjnych i dokumentów;
  • Dokumenty są chronione do czasu uwierzytelnienia się przez użytkownika przy użyciu czytnika kart, kodu PIN, nazwy użytkownika/hasła lub kombinacji tych metod;
  • Ograniczenie kosztów i ilości zużywanego papieru w przypadku zadań, które zostały wysłane do wydrukowania, ale nie są już potrzebne;
  • Łatwe przypisywanie użytkownikom lub grupom użytkowników praw do drukowania, kopiowania i skanowania, co przekłada się na dogodne administrowanie zasobami informatycznymi.
MECHANIZM OPARTY NA REGUŁACH
  • Wymusza stosowanie wstępnie zdefiniowanych, zapisanych w bibliotece reguł drukowania w celu ograniczenia kosztów, na przykład zamianę druku kolorowego na czarno-biały, jednostronnego na dwustronny czy wysyłanie zadania do bardziej ekonomicznego urządzenia, a także pozwala na tworzenie własnych reguł;
  • Powiadomienia przekazują użytkownikom informacje o wynikowych kosztach, co prowadzi do lepszego, niejednokrotnie mniejszego użycia drukarki;
  • Powiadomienia o nieprzestrzeganiu zasad oszczędzania kosztów pomagają wymusić odpowiednie reguły drukowania.
PRINT ROAMING®/CLIENT BASED PRINT ROAMING™
  • Bezpieczne drukowanie na dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym w środowisku drukowania;
  • Skalowalność odpowiednio do potrzeb biznesowych;
  • Dzięki drukowaniu zadań dopiero po uwierzytelnieniu się przez użytkownika poufne dokumenty nie pozostają w zasobnikach wyjściowych;
  • Opcjonalne zmniejszenie wykorzystania kosztownych serwerów przez obsługę złożonych zadań drukowania na stacji roboczej klienta.
DRUKOWANIE MOBILNE
  • Moduł drukowania bezprzewodowego firmy YSoft dla komputerów Mac i urządzeń mobilnych z systemem iOS gwarantuje pracownikom mobilnym wygodne, bezpieczne drukowanie;
  • Bezpieczne drukowanie mobilne na urządzeniach wielofunkcyjnych przez internet i pocztę email;
  • Obsługa drukowania przez anonimowych gości;
  • Automatyczna konwersja formatów (JPG, PDF, DOC, PPT, XLS, PNG).
ZARZĄDZANE PRZEPŁYWY ZADAŃ: CORE WORKFLOWS I ADVANCED WORKFLOWS
  • Bezpieczne skanowanie jednym kliknięciem do wstępnie określonych bibliotek dokumentów usług SharePoint® i Dropbox® Business/Dropbox Enterprise sprawia, że przechwytywanie i przesyłanie dokumentów jest łatwe;
  • Przeglądanie folderów, przechowywanie dokumentów w imieniu użytkownika, który w tym celu wykonał skanowanie przy użyciu identyfikatora użytkownika urządzenia wielofunkcyjnego oraz rozpoznawanie kodów kreskowych;
  • Skanowanie za pomocą skryptów do wiadomości email, folderu domowego lub wcześniej wskazanej lokalizacji;
  • Światowej klasy mechanizm OCR, czyszczenie obrazów, dołączanie stron na początku lub na końcu dokumentu, usuwanie pustych stron, wyróżnianie tekstu i dokumenty z obsługą wyszukiwania w formacie PDF, Microsoft Word i Microsoft Excel.
ŚRODKI I ROZLICZENIA
  • Mniej skomplikowana administracja, dzięki kontom indywidualnym i grupowym;
  • Obsługa cenników, centrów kosztów, kodów rozliczeniowych i limitów wykorzystania ułatwiająca przydzielanie kosztów;
  • Usługi płatnego drukowania umożliwiające zarządzanie kosztami i ich odzyskiwanie.
RAPORTOWANIE
  • Wstępnie zdefiniowane i niestandardowe raporty zarządzania dostarczają oparte na stanie faktycznym dane oraz informacje pochodzące z audytów użycia;
  • Raporty dla zarządu, zbiorcze wyniki i informacje dotyczące oszczędności zasobów;
  • Raporty CRS wykorzystujące moduły OLAP i analizy trendów długoterminowych pozwalają administratorom na bardziej wydajne zarządzanie flotą drukarek.
 
 

Komentowanie jest wyłączone.