Document Navigator

Document Navigator

Document Navigator jest zaawansowanym, łatwym w obsłudze rozwiązaniem, które umożliwia użytkownikom skanowanie, digitalizację, dystrybucję, przechowywanie i zarządzanie treścią dokumentów. To rozwiązanie w pełni skalowalne, niezawodne i elastyczne, ale przede wszystkim proste w obsłudze i dostępne bezpośrednio z panelu lub urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta Bizhub.

Funkcjonalności rozwiązania Document Navigator pozwalają na uproszczenie polityki obiegu dokumentów ukierunkowanej na pozyskiwanie danych ze skanowanych obrazów i wykorzystanie ich do dalszego przetwarzania.

Korzyści z zastosowania rozwiązania Document Navigator:
  • Skanowanie z różnych źródeł: Dane można pobierać z różnych źródeł, takich jak urządzenia Konica Minolta z OpenAPI, komputery stacjonarne poprzez klienta desktopowego, e-maile odbierane przez zarejestrowany serwer e-mail, bazy danych, serwery FTP oraz foldery systemu Windows monitorowane przez aplikację Document Navigator.
  • Wbudowane w urządzenie wielofunkcyjne: proces rozpoczyna się bezpośrednio od panelu urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta bizhub. Stwarza to dogodną możliwość wprowadzenia dodatkowych informacji, tj. nazwa dokumentu, wybór lokalizacji docelowych, dodanie metadanych.
  • Ograniczenie opcji skanowania: administrator może przypisać ustawienia skanowania do określonych procesów, aby kontrolować parametry tj. rozmiar i lokalizacja plików. Może też zezwolić na stosowanie wyższych rozdzielczości w przypadku ważnych dokumentów oraz przypisać skanowanie czarno-białe do określonych dokumentów i zadań.
  • Niezawodne rozpoznawanie tekstu OCR: funkcja skutecznie rozpoznaje tekst w dokumentach elektronicznych i drukowanych i konwertuje go do postaci edytowalnej i przeszukiwalnej.
  • Popularne formaty plików: obsługiwana jest konwersja do najpopularniejszych formatów elektronicznych, tj. Word, Excel, PDF, sPDF, JPEG, TIFF, XML, PDF/A.
  • Rozpoznawanie kodów kreskowych: funkcja ta ułatwia podział dokumentów i ich przekazywanie wraz z informacją zawartą w kodzie kreskowym.
  • Poprawa obrazu: aplikacja automatycznie poprawia i ulepsza zeskanowany dokument. Dostępne funkcje pozwalają na usuwanie białych luk, brzegów i pustych stron, cieni po otworach dziurkacza, czy również prostowanie, usuwanie zabrudzeń, obracanie i wygładzanie obrazów.
  • Rozpoznawanie strefowe i FreeForm: funkcja umożliwia rozpoznawanie według zasad i stref. Dokumenty przetwarzane są indywidualnie na podstawie rozpoznanej treści. Wyeliminowanie interwencji ręcznej podnosi poziom automatyzacji, a tym samym zwiększa wygodę użytkownika.
  • Dystrybucja do lokalizacji sieciowych: skanowane dokumenty dostarczane są bezpośrednio do żądanych folderów sieciowych, wybieranych na panelu MFP lub automatycznie adresowanych zgodnie ze specyfikacją zadania.
Zastosowanie:
  • Rozliczenia z dostawcami: faktura, zamówienie sprzedaży, specyfikacja przesyłki, dokumentacja klienta, ewidencja podatkowa.
  • Służba zdrowia: rejestracja pacjentów, kwestionariusze zdrowia, przechowywanie kartotek pacjentów.
  • Edukacja: rejestracja studentów, arkusze egzaminacyjne, przechowywanie kartotek studentów.
  • Magazyny/Logistyka: odbiór oraz przetwarzanie etykiet dostaw i potwierdzeń odbioru.
  • Biuro: elektroniczna dystrybucja poczty przychodzącej i korespondencji, faktury przychodzące i papierowe zamówienia sprzedaży.
  • Inne procesy zbierania, przetwarzania i archiwizacji dokumentów papierowych.
 
 

Komentowanie jest wyłączone.