OPROGRAMOWANIE

Rozwiązania w zakresie oprogramowania oferowane przez DEVELOP

 Dopełnieniem kompleksowej oferty produktów DEVELOP jest efektywne oprogramowanie przeznaczone do rozmaitych zastosowań biurowych oraz druku przemysłowego, zapewniające łatwe do zintegrowania rozwiązania dla wszystkich dziedzin biznesu.


Zarządzanie skanowaniem i dokumentami

SmartScan

Smartscan to rozwiązanie pozwalające w prosty i w pełni zautomatyzowany sposób pozyskiwać treści z dokumentów papierowych i przetwarzać je do popularnych formatów edytowalnych takich jak DOC, XLS lub przeszukiwany PDF.

-Dowiedz się więcej…

Document Navigator

Document Navigator jest zaawansowanym, łatwym w obsłudze rozwiązaniem, które umożliwia użytkownikom skanowanie, digitalizację, dystrybucję, przechowywanie i zarządzanie treścią dokumentów. To rozwiązanie w pełni skalowalne, niezawodne i elastyczne, ale przede wszystkim proste w obsłudze i dostępne bezpośrednio z panelu lub urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta Bizhub.

-Dowiedz się więcej…

ECM Portal

Aplikacja ECM Portal to przede wszystkim archiwum dokumentów z możliwością ich opisywania i zapewnienia odpowiednich praw dostępu. Dzięki możliwości klasyfikacji na poziomie skanowania, dokumenty trafiają do odpowiednich bibliotek w archiwum. Tryb Poczekalni pozwala na dodatkowy opis dokumentów oraz ich archiwizację z automatycznym nadaniem unikalnej sygnatury. Rozbudowany moduł OCR pozwala na rozdzielanie skanowanych masowo dokumentów oraz ich zapis w postaci plików przeszukiwanych. Dzięki temu wyszukiwanie informacji biznesowych może odbywać się również po treści przechowywanych w systemie dokumentów.

-Dowiedz się więcej…

SmartMed

Rozwiązanie Konica Minolta SmartMED umożliwia placówce zarządzanie dokumentacją medyczną poprzez panel sterowania urządzenia wielofunkcyjnego. Dzięki integracji SmartMED z systemem Elektronicznej Dokumentacji Medycznej całościowy proces archiwizacji i obiegu dokumentów można zrealizować za pomocą kilku przycisków na panelu. Umożliwia to szybki dostęp do zintegrowanej bazy danych, w której znajduje się pełna dokumentacja dotycząca procesu leczenia pacjenta i przebytych przez niego badań.

-Dowiedz się więcej…


Centralny system wydruku

Platforma SafeQ

YSoft SafeQ to platforma rozwiązań do przepływu zadań. Została zaprojektowana z myślą o organizacjach, które chcą zarządzać usługami drukowania i zwiększyć bezpieczeństwo dokumentów oraz obiektów 2D i 3D, tworząc wydajniejsze cyfrowe przepływy zadań. -Dowiedz się więcej…


Monitorowanie urządzeń drukujących

Efektywne zarządzanie flotą urządzeń drukujących wymaga oprócz kontroli liczby wydruków, także monitorowania jakości pracy tych urządzeń. Konica Minolta dostarcza narzędzia służące do zbierania danych o urządzeniach i monitorowania ich pracy. Poprzez automatyczne generowanie raportów oraz powiadomień minimalizuje zaangażowanie personelu IT w codzienną obsługę systemu drukowania.

OPS Monitor

OPS Monitor to narzędzie informatyczne, umożliwiające wygodny nadzór i optymalizację procesu produkcji dokumentów w organizacji. Rozwiązanie to pozwala na zdalną kontrolę nad stanem technicznym oraz wydajnością nawet bardzo złożonej i zróżnicowanej floty urządzeń drukujących. OPS Monitor pozwala efektywnie zarządzać serwisowaniem i inwentaryzacją urządzeń drukujących, a także skutecznie mierzyć stopień zużycia materiałów eksploatacyjnych. Dzięki zastosowaniu OPS Monitor istnieje możliwość nie tylko obniżenia kosztów wydruku, ale również usprawnienia interwencji związanych z konserwacją i naprawą urządzeń. Równolegle rozwiązanie to zwiększa wydajność pracy administratorów IT.

-Dowiedz się więcej…

SiteAudit

Dzięki mechanizmowi automatycznego wykrywania urządzeń, SiteAudit umożliwia szybką inwentaryzację i weryfikację statusu floty urządzeń. Oprogramowanie pozwala na kontrolę stanu środowiska druku oraz automatyczne powiadamianie o awariach lub innych zdarzeniach. Każdy incydent związany z pracą urządzenia jest zapisywany w bazie danych. W przypadku wystąpienia awarii urządzenia lub braku materiałów eksploatacyjnych system automatycznie generuje odpowiednie powiadomienie zawierające szczegółowe informacje dotyczące usterki, urządzenia i jego lokalizacji. Rozwiązanie to pozwala na szybką reakcję i usunięcie występującego problemu. Dane zbierane z monitorowanych urządzeń są zapisywane w bazie Microsoft SQL Server. Ich analiza wykonywana jest przez zestaw procedur i funkcji SQL.

-Dowiedz się więcej…

CSRC – system monitoringu urządzeń

System CSRC pozwala na scentralizowane zarządzanie flotą urządzeń u klienta. Dzięki dwukierunkowej komunikacji pomiędzy urządzeniem drukującym a serwerem, wszystkie informacje na temat stanu, materiałów eksploatacyjnych czy ewentualnych usterek są w czasie rzeczywistym przekazywane do administratora floty urządzeń. System CSRC to narzędzie umożliwiające zdalne zarządzanie urządzeniami, automatyzację wysyłki materiałów eksploatacyjnych w oparciu o informacje wysyłane przez maszynę, czy szybkie aktualizowanie oprogramowania bez konieczności dojazdu do klienta.

-Dowiedz się więcej…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Komentowanie jest wyłączone.